Subject: FW: Lotus Timber ja Koplimäe 10
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 14:32:43 +0200

Palun reg

From: Andre Mägi <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 14, 2024 10:37 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Tänan vastamast.

Tõepoolest, tugimüüri puudumise tõttu ja ruumipuuduse tõttu me ei tõstnud 
seda teed, jälgisime pigem olemasolevat olukorda.

Kas oskate öelda, mis selle tee kandevõime olema peaks? Me oleme seal 
liikunud kalluritega ja  rataslaaduriga ja probleemi ei olnud. Vajadusel 
saaksime teha ka näiteks plaatkoormuskatsed, et selle tee kandevõimet 
kontrollida.

Tee tõstmisel pinnasega me kindlasti selle tee kandevõimet ei parandada. 
Õigupoolest kooskõlastatud lahendusel ei ole ju mingit viidet kandevõimele 
ega hooldustee konstruktsioonile (vt joonis manuses). Ma pigem ütleks ,et 
tänane olukord on parem, kui projektis ette nähtud.

Kas on võimalik, et vaatate veelkord selle lahenduse üle?

Lisan siia väljavõtte kooskõlastusest ka:

Projekti aluseks on kehtiv Koplimäe detailplaneering, mille Transpordiamet 
on kooskõlastanud (kiri 15-2208272-3 31.03.2020) tingimusega tagada Koplimäe 
tn kinnistu 10 lõuna ja edela piiril asuva riigitee 11608 äärsete kraavide 
ja kõrge mulde hoolduseks (mehhanismidega) vajalik teekoridor minimaalselt 3 
m. – Tehtud

Projektiga ehitatakse ümber kraavisüsteem Koplimäe tn 10 kinnistu 
lääneküljel seoses kraavide likvideerimisega kinnistul ja ca 50 m lõigus 
Koplimäe tn 10 kinnistu lõunaküljel. Riigitee 11608 alusel maal ja 
kaitsevööndis nähakse ette järgmised tööd:

- Vana-Narva maantee L6 (44604:002:0085) eelvoolu tagamine riigitee alusele 
truubile

d=600 km 3,85 ja sademeveetorule d=200 km 3,85, millega juhitakse ära 
sademevesi

riigitee aluselt ja teekattelt. Nähakse ette truubi ja sademeveetoru 
pikendamine ja

täiendava truubi d=600 rajamine; - Tehtud

- Vana-Narva maantee L7 (44604:002:0077) eelvoolu tagamine olemasolevale

sademeveetorule d=200, millega juhitakse sademevesi riigitee kattelt. 
Nähakse ette oleva

kraavi asendamine sademeveekanalisatsiooniga ja ühendamine läbi 
kontrollkaevude

olemasolevasse kraavi. Kontrollkaevud ei tohi jääda mehhanismi rattajälge. – 
Tehtud

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 12. november 2024 10:29
To: Andre Mägi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Tänan.

Võrdlesin projekti ja edastatud teostusjoonist ja arutasime ka korrashoiu 
projektijuhiga teemat.  Välja on ehitatud sademeveekanal projektile vastavas 
lõigus, kuid paraku erineb lahendus riigitee alusel maal kõrguslikult väga 
oluliselt. Hooldustee on kinnistuga piirnevas lõigus vähemalt 0,6 m võrra 
madalamal kui projektis oli kavandatud. Hooldustee kõrguslik langetamine 
võib avaldada mõju hooldustee kandevõimele, tee tõstmisel kraavi nõlvus 
läheb väga järsuks jne. Kraavi põhjakalle on ühes lõigus ka küsitav.

Vajalik on teha projekti muudatus lahenduse läbi projekteerimiseks ja 
hindamiseks, koostada põikprofiilid jne, vajadusel korrigeerida lahendust 
kõrguslikult ja välja ehitada vastavalt muudetud projektile.

Tervitades

Krista Einama

Kooskõlastuste üksuse peaspetsialist

From: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 7:13 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere!

Oleme viinud olemasoleva olukorra projektiga vastavusse, asendasime 
kanalisatsioonitoru kraaviga kooskõlastatud projekti ulatuses. Lisan 
manusena kaasa teostusjoonise.

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 27. august 2024 11:35
To: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Tänan teostusjoonise eest.

Allpool on kirjavahetus, et riigitee alusel maal väljaehitatud lahendus peab 
vastama kooskõlastatud projektile (AS K-Projekt töö nr 18013 „Koplimäe tn ja 
Koplimäe tn 10 tootmiskompleksi hoone välised teed ja tehnovõrgud. 
Põhiprojekt“). Kooskõlastatud lahendus manuses.

Tutvusime teostusjoonisega, joonisel kajastuv lahendus ei vasta projektile. 
Riigitee kraavid on asendatud kanalisatsiooniga oluliselt pikemas lõigus ja 
ei vasta projektile.

Antud lahendus ei ole sobiv. Selgituseks- projekteerija pole lahendust 
projekteerinud, seega lahenduse sobivust ei ole analüüsitud ja hinnatud. 
Transpordiamet ei ole  väljaehitatud lahendust kooskõlastanud.

Vabandan hilise vastuse tõttu, vastus viibis puhkuse tõttu.

Lugupidamisega,

Krista Einama

Kooskõlastuste üksus

From: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, August 8, 2024 8:52 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Teostusjoonis manuses. Jään Teiepoolset tagasisidet ootama.

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.verston.ee/>

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 1. august 2024 15:58
To: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Palun enne EHR-i kasutusloa taotluse esitamist saatke hooldustee ja 
sademeveekanalisatsiooni trassi teostusjoonis koos olemasolevate 
veeviimarite süsteemiga, et saaksime projektile vastavust hinnata. Kuna 
tegemist on riigitee alusele maale ehitamisega, siis meie esindaja soovib 
kohale minna, pean täpsustama, kas on üleandmisakt vormistada.

Vajadusel küsime täiendavat infot.

Tänan info eest.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, August 1, 2024 2:41 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Re: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere, Krista!

Oleme ehitanud VKV osas projekti välja ja rajanud ka nõlvale hooldemasinale 
juurdepääsutee. Kuidas peaksime edasi toimima?

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.verston.ee/>

On 20. Jun 2024, at 15:17, Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Vastus kasutusloa eelnõus kooskõlastamise saamiseks oli pikemalt käsitletud 
23.mai e-kirjas. Jään selle vastuse juurde.

Tervitades

Krista Einama

From: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 2:52 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere, Krista!

Tänan vastamast!

Kas ma saan õigesti aru, et kui ehitame VKV välja nii, nagu ehitusloa saanud 
projekt ette näeb, ja kujundame nõlva selliselt ringi, et seal on olemas 3m 
laiune pinnasetee (ilma tugimüürita siis), mida mööda saab hooldetehnikaga 
sõita, siis saame ka kasutusloa kätte?

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.verston.ee/> 

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 23. mai 2024 09:40
To: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Urmo Ilves' < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Aimar Parm < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; kaili < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Tõnis Pihlamägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere,

Tänan pöördumast.

Arutasime kasutusloa eelnõu kooskõlastamise tingimusi ametisiseselt ja 
korrashoiu projektijuht käis veelkord kohal olukorda hindamas.

Paraku ei ole tingimused riigitee kõrge mulde hooldetehnikale tagatud, 
puudub teekoridoriks vajalik maa, ladustatud on prügi riigitee alusele maale 
vt foto lisas.

Allpool võtan teema kokku.

1.	Vastavalt kehtestatud detailplaneeringule tuli tagada Transpordiameti 
tingimused riigitee kõrge mulde hoolduseks. Esialgne variant oli, et jätate 
Koplimäe 10 kinnistu piiril vajaliku maa, kus hooldetehnika saab läbi sõita. 
Kooskõlastasime arendaja soovil planeeringu koostaja poolt tehtud 
ettepaneku, kus hooldekoridoriks vajalik maa tekib veeviimarite süsteemi 
osalise ümberehitamisega riigitee alusel maal – lahtine kraav asendatakse 
konkreetses lõigus sademevee kanaliga sademevete juhtimise tagamiseks 
riigitee kattetelt, rattajälge ei tohi jääda kaevud.
2.	Vastavalt detailplaneeringulahendusele kooskõlastasime ehituloa eelnõu 
aluseks oleva ehitusprojekti, sh VKV projekti, millega ehitati ümber 
veeviimarid riigitee alusel maal. Nii hooldetehnika juurdepääs kui ka 
sademevete ärajuhtimine olid tingimuseks ehitusloa andmisel riigitee 
kaitsevööndisse, mis on vajalik riigitee korrakohaseks kasutamiseks. 
Transpordiameti kohustus on toimimine tagada, mistõttu eeltoodu on 
kasutusloa eelduseks.
3.	Palun ehitage välja projektikohane VKV lahendus. Tugimüüri ei pea 
ehitama, kui see pole vajalik hooldetee ehitamiseks ja püsivuseks. Kui 
projektlahendust ei ole võimalik välja ehitada vastavalt projektile, nt on 
kõrguslikult vaja muuta kanali lahendust, tuleb teha projekti muudatus ja 
projekt Transpordiametiga kooskõlastada. Teostusjoonis peaks käsitlema 
vajalikku infot, sh katastripiire.

Lugupidamisega,

Krista Einama

Transpordiamet

From: Andre Mägi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, April 24, 2024 11:56 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: 'Urmo Ilves' < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Aimar Parm < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; kaili < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Lotus Timber ja Koplimäe 10

Tere Krista,

Kirjutan seoses Koplimäe 10 kasutuslubadega. Lubasin saata olemasoleva 
olukorra kirjelduse ja joonise seoses Koplimäe 10 asuva kinnistu nõlvaga. 
Nagu ma telefonis mainisin, siis tugimüüri me rajanud ei ole (nagu ehitusloa 
saanud projektis kirjas) ja hetkel see niitmise võimalus selliselt puudub.

Kohapealse vaatluse käigus julgen, et meil on võimalik nõlva ümberkujunduse 
käigus rajada sinna 3m laiune teenindusala, et traktor saaks seda riigimaa 
nõlva niita.  Kas selline lahendus võiks olla piisav, et saaksime 
kasutusloaga edasi minna (vajadusel siis projektis ka muudatus selliselt 
sisse viia).

Manuses kaasas ka olemasoleva olukorra mõõdistused.

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.verston.ee/> 

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.